Беларуская інфармацыйная кампанія
Адрас старонкі: https://by.belapan.by/archive/2018/08/29/970609_970610/
Дата раздрукоўкі: 15.06.2021 16:22
29.08.2018 14:04 Грамадства

Прадстаўнік Міністэрства аховы здароўя: Верагоднай прычынай смерці дзіцяці пасля планавай вакцынацыі ў Ганцавіцкім раёне стала анафілактычная рэакцыя

Мінск, 29 жніўня. Верагоднай прычынай смерці двухмесячнага хлопчыка, які памёр 13 жніўня ў Ганцавіцкім раёне пасля планавай вакцынацыі, стала анафілактычная рэакцыя на адэкватна ўведзены прэпарат. Пра гэта заявіла на брыфінгу 29 жніўня ў Мінску начальнік аддзела медыцынскай дапамогі маці і дзецям галоўнага ўпраўлення арганізацыі медыцынскай дапамогі і экспертызы Міністэрства аховы здароўя Беларусі Людміла Лёгкая.

(Будзе дапоўнена.)
Ірына Турчына, БелаПАН.

Аўтарызацыя

Імя:
Пароль:

Архіў

  • дзень
  • месяц
  • год

Сюжэты




© 2000 — 2021 БелаПАН. Усе правы абароненыя.
Уся інфармацыя, размешчаная на гэтым сайце, прызначана толькі для персанальнага выкарыстання і не падлягае далейшаму ўзнаўленню і/або распаўсюджванню ў любой форме інакш як з пісьмовага дазволу БелаПАН

.239